Přeskočit na hlavní obsah

Promoakce v lékárnách / Podpora prodeje

Promoakce jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit zákazníka, maximálně ho informovat o výhodách a přínosech produktů a jak u něj vzbudit o užívání produktu zájem.

Zákazníci jsou oslovováni osobně a přímo a výrobek i firmu si lépe zapamatují. Významně roste šance, že se stanou stálými zákazníky.

Promoakce přispívají i k informovanosti lékárníků. Příslušný produkt si lépe zapamatují, odliší ho od ostatních a budou ho aktivně nabízet a doporučovat.

Promoakce spolehlivě podporují image Vaší společnosti

Umíme a realizujeme promo akce nejen v lékárnách,
ale také v retailu např. Globus, DM nebo Kaufland...

Promoakce jsou vysoce efektivním marketingovým nástrojem. Naše dlouhodobé praktické zkušenosti a poznatky trvale prokazují několikanásobné navýšení prodeje produktů v den promo akce.

Ze všech projektů promoakcí Vám vždy poskytneme vysoce validní a sofistikovaná data prostřednictvím našeho interního firemního CRM systému, který byl naprogramován právě pro účely přesných výstupu tvrdých i měkkých dat z promo akcí.

Příklad vyhodnocení projektu

Indikační skupina: bolest, nadnárodní společnost, promo v trvání jednoho měsíce
Zdroj: sell out data z 64 lékáren v ČR a 89 promodní 

Promo akce v lékárnách jako „řízený proces“

1. Přípravná část projektu

  • Stanovení jasných cílů projektu
  • Časový harmonogram projektu
  • Výběr lékáren + termíny
  • Blokace termínů v lékárnách
  • Nábor-výběr promotérek
  • Příprava promo materiálů
  • Přesvědčení lékárníků o přínosu akce + zajištění produktových zásob
  • Zvážení motivace pro zákazníky
  • Logistika materiálů do lékárny
  • Informačně motivační leták pro zákazníky

2. Realizační část projektu

  • Pravidelné kontroly ze strany MPP
  • Pravidelné kontroly ze strany zadavatele
  • Fotodokumentace promo akcí
  • Utajené kontroly
  • Zpětná vazba od lékárníků
  • Pravidelný týdenní report
  • Flexibilní řešení prípadných problémů
  • Online denní report prodejů přímo po promo akci

3. Část vyhodnocení projektu

  • Vyhodnocujeme tvrdé a měkké informace z terénu
  • Zjišťujeme silné a slabé stránky projektu
  • Vyhodnocujeme vybraný vzorek lékáren
  • Dokládáme protokoly hodnocení prezentací

4. Část inovativní

  • Na základě získaných informací z vyhodnocení projektu podáme návrhy na zefektivnění dalších plánovaných promo aktivit

Reference

Neváhejte a kontaktujte nás ihned pro více informací.